مشن

تہذیبوں کے اس تصادم میں اسلام کی تعلیمات کا پرچار ، مغرب کے حملوں کا جواب اور دنیا کے سامنے اسلام کی حقیقی تصویر پیش کرنا

M.Asim

M.Asim
me

About Me

Working as Sub Editor in Waqt News , lahore . Written more than 300 articles . more than 100 articles are published in Diffrent Pakistani Magzines and News papers.

Thursday, July 15, 2010

پھول والا دن( پارٹ ٹو

ابھی چند برس ہوئے ہیں میں نے پھول والا دن کے نام سے ویلنٹائن ڈے کی ایک مزاحیہ روداد لکھی تھی۔ بس یونہی آپ مخلص اور اچھے دوستوں کے سنگ خوشیوں بھرے دن گزار رہے ہوں تو ایسی شرارتیں سوجھتی رہتی ہیں۔آصف یونس نے پیغام بھیا ہے کہ اک بار پھر سے کوئی نیا شکوتنہ نہ چھوڑا جائے۔ 14 فروری کے حولاے سے پھر ایک ہنسانے ولای کوئی رومانوی کہانی لکھ دو۔ اس بھولے بادشاہ کو کیا معلوم کہ اب وقت کے تیز دھارے میں کتنا کچھ بدل چکا ہے۔ ایک ٹی وی چینل کے نیوز روم میں بیٹھ کر جہاں بجنے ولای ہر گھنٹی کسی نئے حادثے کی خبر دیتی ہے آپ کس طرح کوئی رومانوی قصہ چھیڑ سکتے ہو۔ میرے خوش باش ملک میں بدقستمی سے اندھیریوں نے اتنا سرخ خون بکھیرا ہے کہ ہم تو شائد اب سرخ گلاب کو بھول ہی گئے ہیں۔ خون کا رنگ گلاب سے کچھ زیادہ گہرا ہوتا ہے اور جہاں جابجا خون بہنے کے واقعات عام ہوں وہاں کے باسیوں کو سرخ گلاب کی تجارت سے باز رہنا چاہےے جب ہمارے پاکستانی پھول بارود کی بارش میں سرجھا رہے ہیں تو ہم کس طرح درختوں پر اگلنے والے سرخ گلابوں کے تبادلے کی بات کریں شائد بہت سے روشن خیال لوگ اسے بورنگ اور قدامت پرستانہ رویہ قرار دیں لیکن میرے خیال میں بے حسی کی بھی کوئی حد ہوتی ہے خواب غفلت میں گہری نیند سونا ٓج کا فیشن ٹھہرا ہے لیکن کچھ سرپھروں کو بیدار بھی رہنا چاہےے وہی جنہیں ماڈرن لوگ ضبطی خیال کرتے ہیں اور انہیں پرانے زمانے کے بوسیدہ خیالات کے حامل قرار دیتے ہیں۔ یار مجھے معاف کر دینا میں اس بار تمہارے لےے کسی مسکراہٹ کا اہتمام نہیں کر پاﺅں گا جب دل ہی اداس ہو تو لفظوں سے مصنوعی خوشیوں کی جھنکار پیدا نہیں کی جاسکتی اردگرد بکھرا گہرا سرخ خون سرخ گلابوں کو ہمارے لےے اجنبی بنا رہا ہے۔ میرے دوست مجھے چند سال پہلے ہمارے گرد پھیلی مسکراہٹوں کی تھوڑی سی آہٹ سنادو، کالج کی راہداریوں میں گونجتے خوشگوار قہقہوں کی جھلک دکھا دو کہ جب میرے دیس میں خون کا تذکرہ عام نہیں ہوا تھا کہ جب ہم خوب خوشی کے میلے منایا کرتے تھے۔ اگر تم وہ گزرتے دن واپس لاسکو تو میرا وعدہ ہے کہ میں پھر سے کوئی ہنسانے والا قصہ لکھنے کی کوشش کروں

No comments:

Post a Comment

بات کیجئے

جو محسوس کریں اس بارے میں بات ضرور کریں ۔۔ ردعمل دیں ، تنقید کریں یا تعریف ۔۔ بات تو کریں جی